پوست تیره تر بعد از دیالیز چه علل هستند و چگونه به مقابله با آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پوست تیره تر بعد از دیالیز چه علل هستند و چگونه به مقابله با آن

پوست تیره تر در دیالیز چه علل و چگونه به مقابله با آن؟ به طور کلی، بیمار به دیالیز خواهد انواع نشانه ها و عوارض تجربه، پوست تیره تر یکی از آنها است.
علل پوست تیره تر بعد از دیالیز چیست؟
اختلال رنگدانه یکی از علل عمدتا پوست تیره تر در بیماران دیالیز است. همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز مورد نیاز است که کلیه قادر به تخلیه زباله تولید شده در بدن، بنابراین برای بیماران دیالیزی، عملکرد کلیه های خود را باید به شدت مختل شده است. تحت چنین شرایطی، آنها به راحتی از اختلال رنگدانه است که می تواند پوست تیره یا زرد شدن پوست به طور مستقیم باعث رنج می برند. تغییرات رنگدانه به پوست برای بیماران ESRD و یا بیماران دیالیزی بسیار معمول است و گفته است که در مورد 25-70٪ از بیماران دیالیزی تا چند درجه تحت تاثیر قرار. همچنین، بروز این مشکل با مدت زمان بیماری کلیوی را افزایش می دهد.
چگونه به مقابله با پوست تیره تر در بیماران دیالیز؟
دانستن علل این مشکل را برای خرید و فروش آن مفید است. همانطور که در بالا ذکر شد، پوست تیره تر است که توسط اختلال عملکرد کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می خواهیم به این نشانه ها اساسا می گیرد، ما باید خسارت های کلیه تعمیر برای بهبود عملکرد کلیه است. فقط در این راه، می تواند آنها اثرات درمان دائم دریافت خواهید کرد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود و می تواند به عنوان یک درمان assitant دیالیز برای از بین بردن اثرات جانبی ناشی از آن استفاده می شود.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: